2014. május 25., vasárnap

Prológus

Mia Roberts vagyok 18 éves.Szüleim autó balesetben meg haltak.Egyedül maradtam,de két legjobb barátnőm segített ki vészelni a szörnyű  időket.Meg hívtak egy partira,amire én nem nagyon szeretnék el menni,de nem akarom őket meg bántani se,így bele mentem.Fel vettem a ruhám,ami egy fekete cica nadrágból, s egy szürkés kötött pulcsiból áll.Mivel hideg van kint nem mehetek egy alig takaró ruhában,meg az amúgy sem az én stílusom.A ruhámmal a fürdőbe síettem.Meg engedtem a langyos vizet s vártam hogy meg teljen a kád.Addig míg meg tel le vettem a koszos ruháim s a szennyesbe dobtam.Be másztam a kádba és meg mosakodtam.Mikor kész lettem,fel vettem ruháim.A hajamat egy kontyba fogtam.A sminkemet igazán nem túloztam el.Húztam egy tusvonalat,szempillaspiráloztam és kész.Mikor el készültem épp csengettek. Tudtam,hogy barátnőim azok.Ki nyitottam az ajtót és egyből két mosolygós arccal találtam szembe magam.
-Sziasztok - köszöntöttem őket mosolyogva.
-Hali - mondták szinte egyszerre
-Gyertek be.Mindjárt mehetünk,csak meg keresem a kabátom - mondtam.Le ültek a kanapéra.Én be mentem a szobámba amit sötétség lepett el,de hamar meg szűnt. Fel oltottam a lámpát és a szekrényem hez léptem.Ki vettem fekete vászon kabátom s indultam is ki.Mikor vissza tértem barátnőim egyből fel pattantak és az ajtó felé lépdeltek.Magamra kaptam kabátom és indultunk is.Mikor le értünk a hideg csípte arcomat.Kötött pulcsimat fel húztam az arcomig,hogy ne nagyon fázzak.Barátnőimmel vihogva értük el a klubbot.Mikor be léptünk a zene már bömbölt s a fiatalabb vagy épp idősebb lányok rázták magukat a parketten vagy ahol épp vannak.Mi a piákat céloztuk meg legelőször.Kértem egy Jack Daniels-et.S azt iszigattam.Mikor el fogyott kértem még egyet.Barátnőim táncolni akartak amiből engemet sem hagyhattak ki.
(zene)
Az ütemre kezdtük el fenekünket rázni.Persze nem nagyon csak egy kicsit.Mikor végeztünk megint ittunk mind hárman egy-egy Jack Daniels-et,majd vissza is mentünk táncolni.Már-már bele jöttünk a táncolásba.Teljesen el merültem a zenében s a táncban is.Mikor észbe kaptam arra lettem figyelmes,hogy a két barátnőm el tűnt mellőlem.Vissza mentem a pulthoz s kértem még egy Jack-et.Imádom ez a wiskey-t.Mást nem nagyon tudnák meg inni.Barátnőim nem jöttek vissza.Én már-már részegen indultam hazafelé.A zsebemben a telefonom csörögni kezdett amit nem nagyon hallottam a zene miatt.Ki vettem zsebemből s meg néztem az üzimet.
-"Szia May.Bocsi,hogy ott hagytunk,de kér irtó cuki fiúval vagyunk.Még egyszer ne haragudj.Majd meskór be pótoljuk.Puszi:-Grace és Alexa."Hát oké akkor én azt hiszem haza megyek.Ki léptem a klubból egyből s úgy gondoltam hogy a gyorsabb utat választom.A sikátornál jártam.Félelem fogott el.Nem szeretek egyedül sétálgatni főleg nem sötétben.Úgy érsztem mindtha figyeltek volna.Tudtam hogy ezt a csak be képzelem a pia miatt,de mikor egy büdös textil darabot fogtak az orrom elé meg változott a véleményem.Egy nagy sikítás és minden el homályosúl.


 Hali!
Remélem tetszett a poroloúgus a következő rész csak akkor jön hogy ha kapok pár komit ;)
Puszi:R~

6 megjegyzés:

  1. Jó lett. Ügyes vagy,de megjegyezném a helyesírás fontos. Ne vedd sértésnek nekem nahyon tetszik maga a sztori,de a helyesírás fontos szerepet tt be egy blogban...
    Pl.: "ki léptem az egy szó és stb...
    De tényleg ügyi vagy éa az oldi is szép. Csak így tovább!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Na jó most komira arról papolok h fontos a helyesírás amikor én is hibásan írok (caak azért írok rosszul mert telefonon írok)

    VálaszTörlés