2014. június 1., vasárnap

One chapter

Szemeim lassan nyíltak ki.A látvány ami fogadott szörnyű volt.Egy patkánnyal teli szobában ébredtem meg kötözve.Egy egér féleséget láttam el szaladni az egyik sarokban. Sikítani akartam,de hiába.A szám be volt tapasztva.Pár másodperc múlva hangokat hallottam.Csak két árnyékot láttam a sötét miatt.-az ajtón jött be egy kis fény,de nem sok.-Az egyiket sikerült meg látnom.Haja szőke volt,tetőtől talpig feketébe volt öltözve,ajka és szeme szélén egy-egy piercing volt.
-Haver.Szerintem ezt nem kellet volna .-szólalt meg.
-Kuss!Tudom mit kell és mit nem.-jött egy rekedtes hang.Az alak alakja kezdett meg világosodni.Mikor teljesen meg láttam végig mértem.Mint a szőke ő is feketébe volt öltözve s sokkal több piercingje volt mint a szőkének. Göndör fürtjei kócosan álltak szanaszét.
-Szia Cica.-guggolt le hozzám.-Harry vagyok.-fogta meg erősen állam.Szemem az övéibe mélyeztettem  Piercinges ajkait mosolyra húzta majd el engedte állam.-Maradj itt.Mindjárt jövök.-mondta a Szőkének aki csak bólintott.Mikor ki ment a Szőke le guggolt elém s meg szólalt.
-Szia Niall vagyok.-mosolygott rám.-Oh várj-kezét a számon lévő ragasztóra tette s leszedte.Meg könnyebbültnek éreztem magam.Vettem egy nagy levegőt majd ki fújtam.
-Mit keresek én itt?-tértem a lényegre.
-Az majd kiderül.Sajnálom többet nem mondhatok.-mondta.Bólintottam.Egy ajtó csapódásra fel ugrottam. Niall a tapaszt vissza ragasztotta ajkaimra s suttogott még egy "sajnálom"-ot.Harry lépett be az ajtón.Össze rezzentem a félelemtől.Le ült egy székre és engem kezdett el figyelni.Én vagy a poros padlót bámultam vagy a mennyezetet, és ez így ment egészen késő estig

***
Idők közben Harry le vette rólam a tapaszt, így tudtam kérdezgetni.
-Legalább le zuhanyozhatnák? - kérdeztem. Harry Sóhajtott egyet majd fel állt s oda jött hozzám.Ki oldotta kezem.A meg könnyebülés megint meg fogott.Magam elé kaptam kezeim.A nagy piros csík ott ékeskedett a csuklómon.Azt kezdtem el simogatni, hogy csitítsam a fájást.Egy kezet éreztem az én kezemen.A fürdőbe húzott.Mikor be mentünk Harry az ajtót be csukta s engem kezdett figyelni.
-Ki mennél?-kérdeztem meg végül.Meg forgatta szemeit majd ki nyitotta az ajtót s ki lépett rajta.Meg engedtem a vizet.Le vettem ruháim s be másztam a kádba.Kicsit áztattam magam majd bele kezdtem fürdeni.
-Ruhát találsz a mosógépen.-jött egy hang az ajtó túlsó végéből.Mikor kész lettem, ki szálltam a fürdő kádból s el vettem egy törölközőt a polcról.Mikor szárazra töröltem magam el vettem s mosógépről a ruhát, ami egy Ramonies-es póló volt egy rövidnadrággal s egy piros, kockás inggel.Mikor ki mentem a fürdőből nem lepődtem meg, hogy Harry ott ül a konyhában és az ajtóra meredve néz.Mikor meg látott egyből fel pattant s mentünk le a poros pincébe.Le ültem a meg szokott kis helyemre , és figyeltem ahogy Harry is helyet foglal.
-Ma lessz egy kis dolgod.-mondta.-Niall nem sokára jön érted a ruhákkal.-mondta rezzenés telen arcal.Még is milyen dolog?És milyen ruha?Istenem.Hova kerültem?
***
Kopogtak.Gondoltam Niall az.Harry fel állt a helyéről és ki ment.Pár perc múlva Niall-el tér vissza s egy zacskóval. Harry kiment csak Niall maradt bent
-Szia.Amint látom szabadon engedtek.-mosolyog rám.
-Szia és igen.-mosolygok én is rá.
-Ezt kell fel venned.-mutatta a "ruhát".
-Ugye csak viccelsz? Ez-mutatok a "ruhára"-Nem ruha.-fejeztem be a mondatot.-Alig takar valamit.Sőt.-mondtam
-De figyelj ez muszáj.-mondta komolyan.
-Nem Niall.Nem.-mondtam tiltakozóan.
-Légyszí..A kedvemért.-könyörgött.Szemei az enyémet keresték, s mikor meg találták az enyémbe mélyeztette.A gyönyörű kék szemeinek, mondanom sem kell.Nem lehet ellenállni.
-Na jó.-vettem el a ruhát s nézegetni kezdtem.Ha jól meg nézzük jó is sülhet ki belőle.Na jó nem.Csak Niall kedvéért teszem.
-Amúgy Mia vagyok.-mutatkoztam be.
-Ühm..Mia. Szép név.-dicsért.
-Köszi, el fordulnál?-kérdeztem
-Persze.-mondta, s már el is fordult.A ruhát az előttem lévő kis ágy szerűségre raktam. A kockás inget levettem, s vele együtt a pólót is.Fel vettem a feketén csillogó kis toppot.A rövidnadrágot le vettem s fel vettem hozzá a fekete csillogó nadrágot.Mikor kész lettem szóltam Niallnek, hogy vissza fordulhat.
-Ezt vedd még fel.-adta oda a cipőt.Először a kezemben lévő cipőre aztán Niallre néztem.
-Ez komoly?Egy egy méteres magassarkú cipőben fogok flangálni?-kérdeztem.
-Ugyan már.Nincs is egy méter.-mondta Niall. Bólintottam, s fel vettem a cipőt.Mikor kész lettünk mindennel ki mentünk Harryhez.
-Hoztad?-Kérdezte Harry Niallt aki csak bólintott. Niall egy szatyrot ad át  és a fürdőbe invitál.A fürdőbe azzal a mondattal küldött be, hogy "Sminkeld ki magad szépen" és be csukták az ajtót.Kulcsra.
Sóhajtottam egy nagyot majd neki láttam ki nyitni a táskát.Először a fog kefét és a fogkrémet céloztam meg.Mikor azzal kész lettem meg mostam az arcom aztán neki is láttam a sminkelésnek.Egy halvány rózsaszín száj fényt választottam ajkaimra, szemeimre pedig a szokásos tusvonal került.Kopogtattam az ajtón, hogy már kiengedhetnek.
-Egyáltalán van rajtad smink?Na menny vissza és gyereki egy normálisabb arccal.-mondta Harry, és szinte be lökött a fürdőszobába. Elő vettem egy vörös rúzst, de először le töröltem az előzőt.Mikor ezzel meg voltam egy fekete sminket vittem szemeimre.Mikor ezzel is meg voltam bele néztem a tükörbe.Jézus.Úgy nézek ki mint egy kurva.Megint csak kopogtattam.
-Na ez már jó.-harapta be piercinges alsó ajkát Harry.-Mennyünk.-ragadott kezen és az ajtó felé húzott.
-A kabátom hol van?-álltam meg.Hisz'hideg van kint és egy toppban vagyok.
-Niall hozd ki neki.-mondata Niallnek.Niall pármásodperc múlva kabátommal tér vissza amit én azonnal magamra kaptam.Mikor ki értünk a házból Harry meg ragadta a kezem, s a kocsijához húzott.
-Jól van.Itt már elengedhetsz.-mondtam mikor már a kocsiban is fogta a kezem.Egy klubba érkeztünk.
(zene)
Mikor be értünk az italos pulthoz ültünk. Harry kért egy-egy italt, majd beszélni kezdett.
-Látod azt a pasast?-kérdezte az illetőre mutatva
-Igen.-válaszoltam félénken.
-Ő hozzá vagy be ígérve.-mondta nyugodtan. Mi van? Ezt ő sem gondolhatja komolyan.
-Mi?Nem!-vágtam rá.
-De.-mondta Harry nevetve.
-Mondom nem.-mondtam tiltakozóan.
-Most azonnal oda mész!-üvöltött Harry.Meg ijedtem.Félénken bólintottam, majd a pasashoz indultam.
-Heló.-erőltettem egy mosolyt.
-Szia Mia.-köszöntött.
-Honnan tudod a nevem?-kérdeztem meglepve.
-Harrytől.-Válaszolta. Harrytől? Harry honnan tudja?Biztosan Nialltől.
-Szóval.-tette kezét a combomra.-Hol tegyük meg az első lépést?-kérdezte vigyorogva, amitől én meg ijedtem.Nyeltem egy nagyot majd Harryre néztem majd vissza a mellettem ülő hapsira.Meg rántottam a vállam,a mi csak annyit jelentett hogy nem tudom.A férfi kezem meg fogva húzott egy fülke féleségbe, ott nekem esett.Ellöktem magamtól,amin Ő meg lepődött.Újra nekem esett,de én megint csak el löktem.
-Figyelj.Én ezt nem szeretném.-mondtam.
-Ugye tudod hogy sokba kerülsz nekem?-suttogta a fülembe.Mi van?Sokba?-Nem szeretném ha kárba vesznél.- Most nyakamnak esett,amit én nem vettem jó szívűen így durvábban löktem el magamtól.
-Mondtam már, hogy nem szeretném.-mondtam, s ki viharoztam a fülkéből.Már ki jöttem de valaki utánnam kapott s meg csókolt.Én el távolodtam és pofon vertem amit nem kellet volna.
-Azt mondta nem akarja.-lökött félre Harry majd be húzott egyet a palinak,aki ki feküdt. Harry kezen ragadott s a kocsi felé kezdett húzni.Mikor be ültünk gázt adott neki, és el húztunk a helyről.
-Köszi, hogy meg mentettél.-néztem Harryre, aki az utat figyelte.
-Szívesen, de máskor te vigyázz magadra.-Szemeit rám emelte.Pár másodpercig csak néztük egymást,de egy vakító fény.
-Harry!Vigyáz!.-..


Hey Guys!
Először is köszönöm a sok oldal meg tekintést,a sok kommentet, a sok feliratkozót és a sok pipákat!*-*Eszméletlenek vagyok!:D <3Köszönöm szépen!:3
Másodszór: Sajnálom,hogy,csak most tudtam hozni...://Már csütörtökön akartam,de valami közbe jött így nem tudtam-_-
A következő rész:Ha kapok 3-4 kommentet;)
Puszi:R~ 







4 megjegyzés: