2014. július 8., kedd

Four chapter

-Köszönöm Niall.-mosolyogtam rá miközben át vettem azt a ruhát, amit Harry rendezett mára.
-Nincs mit.Na, de még ma lássuk egymást.-mondta, s le hajol egy arcra pusziért, amit én is viszonoztam.Miután Niall el ment a fürdőbe vettem az irányt. Reggeltől a sírás fojtogat. Nem hiszem el, hogy ezt teszi velem, nem hiszem el azt, hogy én ezt meg is teszem. Az lehetek aki sosem akartan lenni. Egy büdös kurva. Ki engedtem az oly' rég bent tartott könnyeket, s hagytam had folyjanak le arcomon. Bele másztam a kádba, s teljesen le merültem. Mikor már nem bírtam levegő nélkül fel jöttem, vettem egy mély levegőt, majd megint le merültem. Mikor kész lettem fel vettem ruhám, s vele együtt a sminkemet is el rendeztem. Fel vettem magassarkú cipőmet, bőr dzsekimet kezembe vettem, majd kimentem a helyiségből. Harry egyből kezen ragadott, és ki felé kezdett húzni. Fel vettem dzsekim, majd be szálltam a fekete autóba.
-Hová megyünk?-kérdeztem pár perc múlva, mikor el hagytuk a házat.
-Egy neked való helyre.-mondta az útra meredve. Fel sóhajtottam, majd remegő kezeimre néztem.
***
Nem sokkal később meg érkeztünk arra a bizonyos helyre.
-Most már el mondanád pontosan, hogy hova hoztál?-kérdeztem halkan
-Csak állj ki és ha jön valaki mondj valami szexit,amitől turira rád gerjed-mondta. Remegve ki szálltam az autóból , majd még vissza néztem s elindultam "helyemre" közben pedig le töröltem egy könnycseppet.
***
Ültem,álltam. Mindent csináltam, hogy el üssem az időt, mert egy baszott kocsi sem jött erre. Sőt még emberek sem. Nem tudom, ez a munka nem nekem való. Nem menekülhetek el innen mert tudom, hogy Harry valakivel figyeltet, csak nem tudom, hogy az a valaki éppen merre és hol van, de mindegy. Nem kockáztatok.Fáztam így meg próbáltam jobban felhúzni magamon a bőr dzsekim. Vissza le ültem a kis padra. Nem sokkal később egy autó állt meg előttem.
-Na pattanj be.-mondta Niall mosolyogva. Tettem amit kért. Be ültem mellé, s ő már el is indította. Az út csendesen telt. Olykor- olykor rám mosolygott, amit én is viszonoztam.
-Hova megyünk?-kérdeztem mosolyogva, a csendet meg szakítva.
-Egy hotelbe.-mondta felé fordulva, ő is mosolyogva.Bólintottam, majd kifelé kezdtem bámulni. Az eső elkezdett esni, ennek köszönhetően az ablak eső cseppes lett. Mikor meg érkeztünk a hotelhez, kiszálltunk az autóból, s be "szaladtunk" a hotelbe. Niall ki vett egy szobát, majd mentünk is oda. Kaptunk egy bort is, és a hoz két poharat. Miközben a bort iszogattuk sokat beszélgettünk, és nevettünk. Sokszor el mélyedtem gyönyörű kék szemeimben, és ez most, perpillanat sem volt másképp. Ő ezen el mosolyodott, majd közeledni kezdett végül elérte ajkaim.
-Mit csinálsz?- nevettem.
-Azt amit már rég meg akartam tenni.-mondta majd ajkaimnak esett.
***
Reggel Niall ölelő karjai közt ébredtem. El mosolyodtam, majd őt kezdtem figyelni.Végre megint érzem azt amit pár éve nem éreztem. Szeretet. Pár perc múlva ő is el mosolyodott, s ki nyitotta gyönyörű kék szemeit.
-Jó reggelt.-csókolt meg
-Neked is.-mosolyodtam el.
-Nem vagy éhes?-kérdezte. Meg ráztam fejem, és suttogtam egy "Nem"-et.
-Oké.-állt fel és magára vette nadrágját, majd az asztalhoz ment és el vett onnan egy boríték féleséget, s azt ide adta nekem. Nem kellet mondani, hogy mi van benne. Pénz. Nagy szemekkel meredtem a borítékra, majd Niallre könnyes szemekkel.
-Figyelj Niall, én nem azért feküdtem le veled, hogy ezt add.-dobtam le a borítékot, majd le folyt az első könny csepp amit Niall le is törölt, s magához rántott.
-Nem is azért adom.-simogatta hátam.-  Hanem Harry miatt.-puszilt bele hajamba, majd újra ide adta a borítékot.
-Öltözz fel, vissza viszlek.-mosolygott rám, majd magára kapta pólóját. Bólintottam, majd ruhámért és cipőmért nyúltam. Fel vettem a ruhám, majd bele léptem magassarkúmba. Niall is kész volt így mehettünk is. Az út igen csendes volt. Az ablakon kifelé bálutam, miközben Niall kezét szorongatom. Meg érkeztünk. Ha lehet még jobban meg szorítottam Niall kezét, amint meg láttam azt a bizonyos házat.
-Nem lesz semmi baj.-nyugtatgatott Niall. Ezt egy csókkal köszöntem meg, majd meg is öleltem.
-Szeretlek.-suttogtam a lehető leghalkabban. Mikor ki szálltam az autóból .félve be léptem a házba, s egyből Harryt pillantottam meg az asztalnál ülve. Le raktam az asztalra a borítékot, majd meg szólaltam:
-Le zuhanyozhatnák?
-Persze.-húzta mosolyra piercinges ajkait. Meg forgattam szemeim majd be mentem a fürdő szobába.
Harry Styles
Ki nyitottam a borítékot és egy cetli is volt benne, amit azonnal el is olvastam.
Csak hogy lásd kivel van dolgod; Niall
Mi a faszom?! Ezt még nagyon meg bánják, mind ketten


Sziasztok!!
Először is: Sajnálom. Sajnálom a 4 hetes kését, de nem tudom nem volt kedvem írni://-lehet a melegtől- de végül is itt van:)) Remélem el nyeri a tetszéseteket:) És köszönöm .a 15 feliratkozót és a  3000+ megtekintést♥☺
Mint láthatjátok, a kinézet meg változott rózsaszínre. Hogy miért rózsaszín még én sem tudom :DD /nem szeretem a rózsaszín szint:c/Na de remélem az is tetszik.:D És mint mindig,3-4komment után jön az új rész!!:))
puszi:Rxx



4 megjegyzés:

  1. áááá! *-* a lehető leghamarabb kérem a (én :D *kis önző vagyok-amúgy nem hinném xd) következőt! :))
    Egyszerűen izgi, jó, nagyon jó, imádom! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, gyorsan hozd a kövi részt!:3 <3

    VálaszTörlés
  3. Imádom!!!Siess a következővel!

    VálaszTörlés