2014. június 23., hétfő

Díj

Sziasztok!♥ Mint látjátok nem résszel jöttem, hanem egy díjjal, amit ~Nikol.-tól kaptam. Köszönöm szépen!♥:')
Köszönöm még egyszer ~Nikol.♥

Szabályok:
Rakd ki kitől van!
- Írj magadról 10 dolgot!
- Tegyél fel 10 kérdést!
- Küld tovább 10 embernek!
- Iratkozz fel a küldő blogjára!

10 dolog magamról.
1.Imádok zenét hallgatni*-*♥
2.Imádom az 1Dt♥♥
3.szeretek blogokat olvasni.
4.Szeretem Ed Sheeran - Give Me Love cimű zenéjét♥
5.Imádok blogot írni.♥
6.Szeretek a barátaimmal lenni♥
7.Imádom Harryt:3♥
8. Szeretem az 5sost
9.Szeretem a Nirvanat*-*♥
10.Szeretem még az Imagine Dragonst.

Válaszolj 10 kérdésre.
-Miért kezdtél el blogot írni?
Láttam egy blogot és az nagyon meg tetszett és én is ki próbáltam.
-Szoktál sportolni?
Nem igazán:)
-Mi a kedvenc zene számod?
öhm..Recovery James Arthurtól.:)♥
-Kedvenc szined?
Fekete:)
-Szereted a sulit?
is-is
-Cica vagy kutyus?
Cica:3
-Mit gondolsz az írásaidról, és a blogodról?
Az írásomról azt, hogy nagyon,de nagyon rossz a blogról pedig nem tudom..://
-Van példa képed?
igen:3♥
-Szeretnél filmet a blogodról?
Igen.:D
-Hogyan jut eszedbe, hogy egy adott fejezet miről szoljon?
Képekről:)

Tegyél fel 10 kérdést

-Hány blogod van?
-Hány blognak vagy rendszeres olvasója?
-Szereted az 1Dt?
-Hány éves vagy?
-Ha van ki a példaképed?
-Mit gondolsz a blogodról?
-Mi a kedvenc bandád neve?
-Milyen zenéket szoktál hallgatni?
-Van legjobb barátnőd?
-Mi a kedvenc blogodnak a neve?

Küldöm:
 Nóri Nagy
Vanda1D
Diamond Styles
Sophie S.
Adri Styles
Annie C.
Pay.
Benczi Dórika



1 megjegyzés:

  1. szívesen, igazán nincs mit!:9 azért küldtem mert eszméletlen jó a blogod!:) De azért a feliratkozást ne felejtsd el!:)

    VálaszTörlés