2014. június 14., szombat

Three Chapter

Egy szem hunyásnyit sem aludtam.Ha el aludtam egy kis időre folyton a rémálmok gyötörtök, miszerint a sikátornál vagyok vértől pirosló ruhában és a tükör előttem.El határoztam, hogy ma meg szököm. Mivel egy ruhám sincs itt csak az amiben ide hoztak, azt vettem fel. Gondolom Harry még alszik így könnyű lesz le osonni a pincében mivel csak ott van ablak ahol kimászhatok, vagyis van itt is ablak, de az alacsonyabban van így könnyen ki mászhatok rajta.Körbe néztem, hogy komolyan alszik- e, mikor meg bizonyosodtam benne, hogy igen le mentem a pincébe, oda sétáltam az ablakhoz s meg próbáltam kinyitni.Nem sikerült.
- A francba.-szitkozódtam mikor nem tudtam ki nyitni. Be volt ragadva a zár.Biztos több ezer éve nem nyitotta ki senki, és az is biztos, hogy itt se nagyon járkáltak. Kőrbe néztem hátha találok valamit. A szemem meg akad egy tégla darabon. Fel vettem a poros földről és amennyire csak tudtam neki vágtam az ablaknak, ami egy csattanással repedtbe majd omlott a földre a szilánk darabok.Hát szerintem Harry erre fel kelt így iszonyú gyorsasággal léptem ki az ablakon majd futni kezdtem.Nem messze jutottam mikor meg láttam Harry kocsiját felém közeledni. Még jobban futni kezdtem. Hála az ügyetlenségemnek lábaim össze gabalyodnak és a földre huppanok.Jaj ne.Csak ezt ne. Tuti kapok pár pofont. Harry ki szállt a kocsijából s felém vette az irányt Miért nem enged el menni? Nagy nehezen fel álltam s próbáltam futni tovább, de sajnos nem tudtam, mert valaki vissza rántott.
-Itt akarsz hagyni?- dörmögte fülembe.-Azt már nem hagyom.-mondta rekedtes hangján.A kocsija felé kezdett húzni.Mikor be szálltunk a kocsiba Harry el indította.Nem indult el hanem fejemet maga felé fordította, szemeit enyémbe fúrta majd el mosolyodott.Egyre közelebb jött.Nem tétovázott, ajkait enyémre tapasztotta.Szemeim ki kerekedtek, s nem csókoltam vissza.Ő el távolodott, s piercinges ajkait mosolyra húzta. Fejemben a vér egyre lett több.El indultunk.Egyik kezét a combomon pihentette.Nem csinál semmit csak ott volt.Nem szóltam, mert tudtam, hogy akkor lesz valami.
***
Mikor meg érkeztünk Harry a kezembe nyomta a ház kulcsot és Ő el is ment Jé..Egyedül elenged. Mikor az ajtóhoz értem, furcsán tapasztaltam, hogy nyitva van.Be mentem és meg láttam a szőke fürtöket az asztalnál ülve.
-Niall!-kiáltottam.Örülök, hogy itt van, mert Őt nagyon meg kedveltem. Igen,igen tele van tetkókkal meg piercingekkel, de a szíve aranyból van. Egyáltalán nem olyan mint Harry. Niall kedves, aranyos, míg Harry úgy mond a meg testesült "Sátán"
-Mia.-áll fel és ölel át.Pár percig ölelkeztünk, de egy hang meg zavart minket.
-Micsoda meg hitt pillant.-nevet ránk gúnyosan Harry.
-öh..Harry beszélhetnénk?.-ment oda hozzá Niall.
-Meny a szobába.-parancsolta nekem Harry.
Harry Styles
-Öh..Harry beszélhetnénk?.-jött a oda hozzám Niall. Bólintottam
-Meny a szobába.-mondtam Mianak.
-Öh..Hát..Nick El vinné Miát magának..khm..-köszörüli meg a torkát.-Kurvának.-mondja
-Na azt már nem! -mondtam keményen.
-De Harry..-kezd bele Niall
-Haver..Kurvának? Nick már hány kurvát vitt el tőlem?-kérdeztem rá.
-Hát nem egyet.-mondta
-És mi lett belőle?-kérdeztem újból rá.
-Mindet vissza hozta.-mondta keresztbe font kezekkel.
-Na már csak ezért nem éri meg.-mutattam rá majd ott hagytam.Benéztem Miához, hogy mit csinál. Alszik. Vissza csuktam az ajtót és le mentem tvt nézni. Csak kapcsolgattam csatornáról csatornára.
Mia Roberts

Nem sokat aludtam így ki keltem ágyból s úgy döntöttem le zuhanyzok.Mikor kész lettem nem nagyon találtam ruhát. El vettem Harry ruhái közül egy mintákkal tele inget, ami combom közepéig ért.Be mentem szobába s le ültem az ágyra. Ez sosem fog el engedni. Vagyis lehet, hogy egyszer igen, de az még biztosan messze van. Viszont azt még nem árulták el miért raboltak el és mit akarnak velem.Gondolat menetemből az ajtó nyitódása zökkentett ki.Fel néztem a földről az ajtóra. Harry állt ott és engem nézett. Kicsit meg ijedtem tőle így el néztem onnan.Pár perc múlva már nem volt ott.
***
Este van. Szinte az egész napomat végig ültem.
-Gyere.-jött be Harry, de amint ki mondta ki is ment.Le mentem le ültem az asztalhoz.A étel már ki volt szedve a tányérba.Nem nagyon ettem, megint csak egy pár falatot.
-Holnap lesz egy kis dolgod.-jelentette ki Harry.
-Milyen dolgom?-kérdeztem rá.
-Amilyen nem rég volt.-kacsintott rám.
-Na nem.Ki van zárva.-mondtam
-Azt teszed amit mondok!-ordibált. Inkább csendben ki vittem a kaját és fel szaladtam a szobába.

Sziasztok!^^ Sajnálom, hogy az ígéretem füstbe ment..:/ De ne aggódjatok!:D Itt anyár, egyre több rész.:)/Már ha valakit érdekel:D/ És azt is sajnálom, hogy ez egy elég szar rész lett. Elismerem.De azért reménykedem, hogy azért valakinek tetszett.:) következő rész 3-4 komment után jön.:)
Jó nyarat mindenkinek!;)x
R.x




7 megjegyzés: