2014. június 8., vasárnap

Two chapter

-Úr Isten Harry!Mi majdnem..-kezdtem bele, de a könnyem nem engedték, hogy végig mondjam.Csupán két éves voltam.A hátsó ülésen ültem, anya pedig elől az anyós ülésen.Hátra fordult, hogy meg nézzen.Én egy fogsoros mosolyt ejtettem felé.Ő ezen el mosolyodott mivel még akkor alig volt fogam.Anya nézet, s beszélt hozzám Én csak mosolyogtam.A kocsi előtt egy őz futott el.
-Őz.-mondtam nevetve.Apám neki ütközött.Innentől a nagy szüleimhez kerültem, de onnan mikor be töltöttem a 16. évet el költöztem.Vettem egy kis házat és ott éltem minden napjaim.Sokszor jön rám az anya s apa hiány. Olykor be gubózok a szobámba és napokig nem mozdulok ki a házból, csak bőgök és bőgök.Ez most sem volt másképp.Arcom tenyerembe dugtam s zokogásba kezdtem.Ilyenkor barátnőim segítenek.Sokat köszönhetek nekik és ezért is imádom őket ennyire.Vajon mit gondolnak, hol lehet? Sajnos ezt még én sem tudom.Még jobban rám jött a zokogás.Egy hideg kezet éreztem hátamon.Fel néztem.
-Minden rendben?-kérdezte rekedtes hangon.
-Hogy lehetne rendben is valami? Te jóformán el raboltál, és most? És most majdnem meg is haltunk!-Ordítottam rá.
-Egy.Ne ordibálj, mert itt ülök melletted. Kettő.Ott van az, hogy majdnem és amúgy is, ki kerültem.-mondta nyugodtan. Meg ráztam a fejem s ki felé kezdtem bámulni.Könnyem úgy folytam mint az ablakon az eső csepp.Le hunytam szemem s vártam, hogy megint abba a koszos,patkánnyal tele pincébe lehessek.
***
Ki szálltam a kocsiból. Harry azonnal el kapta kezeim, de én el húztam övétel.Be léptünk az ajtón.Én a pince felé vettem az irányt, de valaki vissza rántott.
-Nem sokára vacsora.-mondta.Először szemeire majd a piercinges ajkaira néztem s kirántottam kezem az övéből.Mikor be értem arra az ágy szerűségre ültem ami nyikorgott egyet.Gondolkoztam.Gondolkoztam azon , hogy meg kell szöknöm.Nem maradhatok tovább itt, hisz' már a barátnőim biztos a rendőrségen is kerestek.Ki dőltem az "ágyon" s le csuktam a szemem.
"Egy sikátor.Az a sikátor ahol Harry el rabolt.Körbe néztem. A sikátor végén fénylik valami.Szaladtam a fény után.Szaladtam és szaladtam míg egy ködőrbe nem estem."Izzadtan s remegve ültem fel.Kőrbe néztem s Harry állt az ajtóban.
-Gyere.-mondta s már ki is ment.Fel álltam az ágyról s ki mentem.Le ültem az asztalhoz.Nem igazán volt kedvem enni, ezért csak bökdöstem a villával.Mikor már meg untam ki vittem a kukához.Épp indulni akartam mikor valaki a hátam mögül meg szólalt.
-Várj.-mondta.Felé fordultam  s Ő egy szoba felé mutatott.-Ott alszol.-mondta.Be mentem a szobába s le ültem az ágyra.Végre egy rendes ágy.Ki mentem még le zuhanyozni Harry engedélyével.Fel vettem a már jól ismert pólót s nadrágot majd mentem is aludni.Nem kellet sok idő hogy el jöjjenek értem az álom manók.Másodpercek múlva már aludtam.
"Újból a sikátorban voltam.Újból láttam azt a fényt a sikátor végén.Szaladtam megint. Végül oda értem.
-Anya? Apa?-kérdeztem szüleimtől akik mosolyogva néztek engem.Magamhoz szorítottam őket s jól meg ölelgettem.Mikor elengedtem őket már nem voltak ott. A kezemben lévő késre majd a véres ruhámra néztem.Hirtelen egy tükör terem elém.Közeledni kezdek felé s ahogy közeledek úgy változik a tükörkép.
-Te ölted meg a szüleidet Mia!Te egy gyilkos vagy.-mondta a tükörben lévő Harry.."Egy nagy sikítás és sírni kezdek.
-Jól vagy?-kérdezte pár perc múlva az ajtóban állva Harry. Meg ráztam a fejem, jelezve, hogy nem.Bólintott egyet majd el ment.Egy pohár vízzel s egy nyugtatóval tért vissza majd szó nélkül  el is ment.Be vettem a nyugtatót így már nyugodtabban, de még mindig remegve feküdtem vissza.Az eső "hangja" segített, hogy el aludjak.
***
Forgolodtam,nyöszörögtem.Egyszerűen nem tudtam el aludni.Szemeimet nem nyitottam ki, mert reménykedtem, hogy így hátha el alszom.Az ég dörgött egyet.Szemeim egyből reagáltak.Egy fürtös,sötét alakot pillantottam meg az ablak előtt lévő székben.Vissza csuktam szemem s be fordultam.Kicsit ki kukucskáltam.El ment.Ki fújtam az eddig bent tartott levegőt s ittam egy korty vizet.


Huh..:D Sziasztk!:* Először is KÖSZÖNÖÖÖM!!:3Köszönöm a 9. feliratkozót,a pipákat és a kommenteket.*0*. Szóval aki kicsit ijesztőnek találja sajnálom..:cDe remélem azért tetszett(:
Következő rész:3-4 komment után
puszi:Rxx. 
U.I.:Sajnálom, hogy ilyen rövid lett, de holnap hozom a Three chaptert;):*


4 megjegyzés: